Påmelding

Fyll ut skjemaet under for å melde deg på til Ringeriksdagen - lørdag 3. september 2022.  Du finner "send-knappen" nederst på siden.

Hvordan bruker vi opplysningene? Her finner du våre personvernregler som du må akseptere for å delta.

 

Vi bekrefter påmeldingen når innbetaling er mottatt. Prisen er for standard stand 3x3 m.

 

Faktura sendes når alle felter med stjerner i påmeldingsskjemaet er utfylt og sendt. 

 

Tildeling av stands skjer fra 1. august - deretter forløpende for eventuelle etternølere. Ved avbestilling av plass senere enn 8. august må hele standleien betales.

 

Arrangementets åpningstid:

10.00 – 14.30. Rigging kan skje fra kl. 08.00 - 09.45.  Alle stands skal være betjent mellom 10.00-14.30.

 

Har du spørsmål (eller gode forslag) kan de rettes til sekretariatet enten ved e-post eller mobil 472 63 877.


Navn på bedrift/lag/forening *
Organisasjonsnummer:
Type virksomhet*
Enkeltpersonsforetak, kr 850
Øvrige foretak, kr 3500
Lag for barn/unge kr 250
Lag m. under 50 medl. kr 350
Øvrige lag, kr 500
Adresse *
Postnummer og sted *
Kontaktperson *
Telefon *
Email *
Hvor mange standsenheter a 3x3 meter ønsker dere?
1 (enkel)
2 (dobbel)
3 (trippel)
Annet, se under
Hvis behov for spesiell størrelse, oppgi lengde x bredde
Stikkord, planlagte aktiviteter
Oppgi større elementer som skal på standen. Og om de er knyttet til aktiviteter, trenger ekstra plass, sikkerhetssoner e.l.
Ønsker du strøm til standen (Kr 300,-)?
Ja
Nei
Hvis du valgte strøm, hva skal du bruke den til?
Ønsker du plass for opptreden fra kulturpunkt? (tider fordeles senere)
Ja
Nei
Opplysninger om salg fra stand må godkjennes på forhånd! Salg gjelder bare for lag, foreninger og lokale matprodusenter.
Vi ønsker plassering sammen med følgende samarbeidspartner:
Annen info:
Send skjemaet