Praktisk informasjon

Hvem kan delta?

 Alle lag, foreninger, organisasjoner, bedrifter og etablerere i Ringeriksregionen.


Hva er Ringeriksdagen?

En felles profileringsarena midt i Hønefoss sentrum - hvor deltakerne har en unik mulighet til å profilere seg og sin virksomhet.


Hvordan fungerer opplegget?

Hver deltaker disponerer i prinsippet et område på 3 x 3 m - hvor de selv rigger stand. Det er selvsagt mulig å bestille flere stands. Til nå har værgudene vært på vår side, men mange velger å gardere seg og bruker et partytelt.

Dersom noen av ulike årsaker, bare har behov for litt mer plass i tilknytning til standen - for eksempel til aktiviteter eller utstilling, så strekker vi oss så langt det er teknisk mulig.

Arealet vi benytter er Søndre Torg og tilstøtende gater i sentrum. Stand kan rigges fra kl. 08.00 - åpningstiden for arrangementet er fra kl.10.00 til 14.30. I dette tidsrommet må standen være bemannet.


Hvordan melder vi oss på?

Fyll gjerne ut vårt elektroniske påmeldingsskjema:

Du kan også sende mail til elisabeth@rnf.no for å få skjema tilsendt.

Påmeldingsfrist: Siste frist er 25. juli. Første tildeling av stands skjer i starten av august og husk: Det kan bli fullt - og de mest sentrale plassene fordeles gjerne først.

Påmeldingen bekreftes når innbetalingen mottas. 

 

Hva koster deltakelsen?

Foreninger og Organisasjoner betaler fra kr. 250, til kr. 500, - for en stand (3x3 m) (beregnet ut fra antall medlemmer) - enkeltmannsforetak kr. 850, - og øvrige bedrifter kr. 3.500, -. Ønsker dere strøm - koster dette kr. 300, -. Prisene kommer frem når du fyller ut den elektroniske påmeldingen.

 

Diverse

1. tildeling (plassering) skjer i begynnelsen av august - og deretter forløpende frem til fristen, for eventuelle etternølere. 

Infomasjon om plassering, kart, reglement og statutter for kåring av beste stand vil bli sendt ut i godt tid før arrangementet.

Har dere spørsmål, ta kontakt med Elisabeth Linnerud Boym:

Tlf: 472 63 877

E-post: elisabeth@rnf.no